ZMĚNA TITULU A VÝMĚNA VSTUPENEK
Pokud dojde ke změně titulu, tj. koná se jiné představení nežli to, které bylo původně na programu, vstupné se nevrací a zakoupené vstupenky – online na GoOutu nebo osobně na pokladně – zůstávají v platnosti. V případě nevyhovující náhrady je možné zakoupené vstupenky vyměnit za jiný termín původně vybraného titulu nebo potažmo jiné inscenace na repertoáru divadla ve stejné cenové kategorii. Je však nutné měnit vstupenku za vstupenku v totožné hodnotě – nelze doplácet ani si nechat rozdíl vrátit.
V případě žádosti o výměnu vstupenek je nutno postupovat následovně:
a) vstupenka byla zakoupena online, v prodejní síti GoOut
Informovat zákaznickou linku GoOut (info (@zav) goout.cz, 222 703 070) a požádat je o výměnu. GoOut si žádost potvrdí s divadlem a provede změnu. V případě nedostatku termínů či jiných časových indispozic lze zažádat o voucher (v hodnotě vstupenek) k nám do divadla, který má dlouhodobou platnost – viz obchodní podmínky GoOut. Žádost by měla proběhnout v témže měsíci, kdy proběhlo náhradní představení, respektive co nejblíže termínu konání, nejpozději však měsíc od původního termínu. V případě delší časové prodlevy nebude žádosti vyhověno nebo bude řešena jiným způsobem, který nezaručuje plnohodnotnou výměnu.
b) vstupenka byla zakoupena osobně na pokladně DNz
Co nejdříve po termínu konání náhradního představení je nutné vstupenky vyměnit osobně na pokladně divadla, a to nejpozději do jednoho měsíce od původního termínu. V případě delší časové prodlevy nebude žádosti vyhověno nebo bude řešena jiným způsobem, který nezaručuje plnohodnotnou výměnu. V případě indispozice lze řešit situaci individuálně e-mailem na: krizek (@zav) nazabradli.cz.
ZRUŠENÉ PŘEDSTAVENÍ
V případě zrušeného představení vracíme vstupné v plné výši.
V případě žádosti o vrácení vstupenek je nutno postupovat následovně:
a) vstupenka byla zakoupena online, v prodejní síti GoOut
GoOut provede vrácení platby zpět na účet v nejbližších pracovních dnech (více viz obchodní podmínky GoOut). Ve výjimečných případech se vrací vstupné formou voucheru – v takové situaci je však divák dále informován.
b) vstupenka byla zakoupena osobně na pokladně DNz
Na pokladně divadla jsou připraveny vratky, tedy rozpočítané částky pro každého z diváků. Peníze vracíme na základě předložené původní vstupenky na zrušené představení. Vratky na pokladně zůstávají zhruba dva až tři měsíce, ale důrazně doporučujeme je vyřídit nejdéle měsíc od původního termínu. Při pozdějším řešení si divadlo vyhrazuje právo řešit případy individuálně a neručí za vrácení plné částky.